Jak można się z nami skontaktować?
- dzwoniąc na infolinię 801 404 404 czynną w dni robocze w godzinach od 8 do 18,
- przez formularz na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje
Tymi sposobami można umówić wizytę w placówce lub konsultacje telefoniczną i dokonać zgłoszeń we wszystkich tematach dotyczących dystrybucji energii elektrycznej.
Brak prądu – jak zgłaszać?
Zapewnienie ciągłości zasilania to nasze najważniejsze zadanie. Kontakt w przypadku awarii:
- numer 991 czynny całą dobę,
- formularz na stronie Energa-Operator: https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria
- SMS o treści „awaria” na numer 3991.
Gdy widzisz zagrożenie życia
Jeżeli widzisz sytuację, związaną z infrastrukturą energetyczną, mogącą stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, natychmiast zadzwoń na numer 991 i zgłoś to. Mogą to być np. zerwane przewody, drzewo wrastające w linię energetyczną czy obiekt energetyczny, w którym zerwano kłódkę lub jest otwarty. Nie próbuj działać na własną rękę. Infrastruktura energetyczna może znajdować się pod napięciem znacznie wyższym niż to w naszych domach. Do porażenia może dojść nawet bez bezpośredniego kontaktu z jej elementami.